- Sklep
- Reklamacje
Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, by oferowane za pośrednictwem sklepu Risingstar.pl produkty spełniały oczekiwania wszystkich, nawet tych najbardziej wymagających Klientów. Jeśli mimo tego zamówiony w naszym sklepie towar jest wadliwy, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Reklamacje
Risingstar Dagmara Dudek przez okres 2 lat jest odpowiedzialna z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego produktu z umową konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy wypełnić formularz reklamacji lub w innej formie opisać podstawy reklamacji oraz żadanie usunięcia wad i przesłanie zgłoszenia drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą tradycyjną na adres do korespondencji podany w Regulaminie. Zgłoszenia można też dokonać telefonicznie lub ustnie.
Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji poinformujemy konsumenta o stanie realizacji reklamacji i zaproponujemy rozwiązanie.
Po uwzględnieniu reklamacji Risingstar Dagmara Dudek zwróci konsumentowi koszty związane z reklamacją poniesione przez konsumenta.
Szczegółowe warunki reklamacji są zamieszczone w Regulaminie.